Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere gereğince binalmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun site analizleri muhtevain sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izleme kimliğini sitenize eklemek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, uğraş, hasılat ve ilişki alanları kabilinden bileğsorunkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların sorunletmeniz muhtevain farklı bileğerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En altın olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde tedarik etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En yüksek etkinliği, elverişli maliyette ika zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı değişim hakikaten inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde yer saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin son plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya sarrafiyeladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde bileğsorunti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle omuz omuza imdi “ne istersem onu alırım” devri sarrafiyeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç zemin derece şanlı rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz halde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Marifet ve bildirişim teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına düzen iş vetirelerini bileğsoruntirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olabilir evet. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çalışmalarının Türkiye’deki geçmişi 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk mabeyinştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Fakat izlem eden yıllarda internet site çalışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lazım kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çalışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme eden web sitesi sadece üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası tamamlanmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da teşhistıldığı bir üzeri evetğu yadsısalat. Burada önemli bir süje henüz var, o da şu: Web dizayn ve mukayyetm çalışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çalışmalarda meydana getirilen yatırımın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web dizayn adı altında sarrafiyelayıp şirketin doğru finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birşu denli projenin bugün içre üst el aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da gayrı bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede temelli kenarınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine bağlamlı. Kısaca sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çalışmaları, sonunda istenilen akıbetları vermemektedir.